Digital signage
Digital signage je systém digitálních zobrazovacích zařízení ve veřejně přístupných prostorách. Jejich účelem je obvykle zobrazení informačních, navigačních informacích a především reklama. Hlavními přínosy digital signage zařízení oproti statickým informačním a reklamním zařízením jsou:
- možnost okamžité obměny obrazové informace bez zásahu do zařízení (u klasických médií je například nutné vyměnit plakát).
- možnost nastavení časového programu (ráno nabízíme snídaně, v poledne obědy, večer večeře).
- zobrazení více informací, nebo reklamních spotů na jednom zobrazovači.
- vysílání dynamických spotů, předělů a prokládacích efektů.
- stálý svit obrazové informace, což například u venkovních LED obrazovek upoutává více, než klasické, ve dne nesvítící plochy.
Typickým příkladem digital signage zařízení jsou propagační obrazovky v obchodech. Dalším běžně využívaným modelem je komerční síť reklamních obrazovek s nabídkou prodeje vysílacího času (podobně jako u televizního vysílání). Existuje více modelů komunikace s pozorovateli zařízení.
Příklad z jedné naší instalace menu boardů do provozovny Burger King